tisdag, mars 22, 2011

tankar

Jag höll på att kracha totalt så jag sa ifrån. Det har lättat lite nu och så smått tror jag att energin är på väg tillbaka. Hoppas!
Imorgon ska jag åka på "tankesmedja för friluftsliv" i två dagar. Natten ska spenderas i ett rum med en annan, okänd, kvinna. För det var den enda sängen som fanns kvar... :( Hoppas hon inte snarkar i alla fall. För en småbarnsmamma kan det vara lite semester att få åka iväg, men då vill jag gärna ha lyxen med total privacy... Hur som helst, det kan ju bli ett spännande möte.

Det har varit varmt idag, snön sjunker ihop fort. Det är så härligt med solen och våren som nu äntligen verkar vara på intågande. :)

Renoveringen i hallen fortskrider, tapeten är helt underbar och trappräcket fint. Nu är det golvet som ska läggas som kommer att göra mycket.

Hilma är förkyld och jättehostig. Det är väl dagisbaciller... men hon liksom storasyster gillar det här med dagis. Det är så skönt.
Mina härliga solstrålar.

Nu ska jag gå och lägga mig, tåget imorgon går en halvtimme tidigare än jag åker i vanliga fall.

SO long//Maria

Inga kommentarer: